15. dubna 2008

Proti kuřákům!

Poslední dobou mi stále více vadí neomalené chování kuřáků. Dalo by se říci, že si toho jen více všímám, jak přibývá zákonů na jejich restrikci a celkově se o kouření na veřejnosti více mluví v médiích. Ale není tomu tak, kuřáci, jejichž cigaretu cítím mi vadili vždy!
Nechápu, že jim to nedojde, že nemám absolutně žádný zájem dýchat to, co si do plic pouštějí oni sami. Lidé, kteří páchnou kouřem, ať už je to pouze z oděvu, mi jsou silně nepříjemní. A bohužel se s nimi setkávám denně několikrát, příkladem budiž moje dnešní zkušenost:
Dvě cca 50-tileté kamarádky si to štrádují směrem k lékárně, před lékárnou jedna předává cigaretu druhé, aby ji jí podržela. Následuje krátká replika, při níž na mě žena několikrát vydechne ten sajrajt, co ho má plný plíce a už odchází s Paralenem v kapse.
A můj postoj: Kdybych to věděl dřív, letěl by Paralen před lékárnu zadarmo. Sympatizuji s pisatelem, jež několik brněnských zdí vyzdobil nápisem: KUŘAČKO SMRDÍŠ!